top of page

Gwarancja

Co zrobić jeżeli nasz produkt przestaÅ‚ dziaÅ‚ać w okresie obowiÄ…zywania gwarancji? Jest nam przykro, bo nie jest to zgodne z naszymi wysokimi standardami jakoÅ›ci, lecz również jest to dla nas wskazówka co zrobić lepiej. Nasze produkty sÄ… nieustannie doskonalone.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Proces postępowania

FORMULARZ GWARANCYJNY - kliknij aby pobrać

​

ENERGEON zastrzega sobie prawo w trudnych sytuacjach zwiÄ…zanych z dostÄ™pnoÅ›ciÄ… komponentów elektronicznych do rozpatrzenia reklamacji w ciÄ…gu 30 dni.

W celu złożenia reklamacji z tytułu gwarancji konsument ma obowiązek wykonać następujące czynności:

  • Zapakuj lampÄ™ tak, aby nie ulegÅ‚a uszkodzeniu w transporcie. Można do tego wykorzystać oryginalne opakowanie, jeÅ›li nadal je PaÅ„stwo posiadacie.

  • NastÄ™pnie prosimy owinąć pudeÅ‚ko kilkoma warstwami papieru, folii typu strech lub taÅ›my pakowej, aby dodatkowo je zabezpieczyć.

  • Prosimy doÅ‚Ä…czyć dowód zakupu (oryginaÅ‚ lub kopiÄ™).

  • Jeżeli produkt byÅ‚ kupiony online, dowód zakupu nie bÄ™dzie potrzebny.

  • WypeÅ‚nij i doÅ‚Ä…cz formularz znajdujÄ…cy siÄ™ poniżej

  • Bezpiecznie zapakowanÄ… lampÄ™ wraz z dowodem jej zakupu i formularzem reklamacyjnym wyÅ›lij na adres: ENERGEON, ul. Grottgera 32A, 76-200 SÅ‚upsk. ENERGEON rozpatrzy reklamacjÄ™ najszybciej jak to możliwe! JeÅ›li macie PaÅ„stwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt.

Kontakt

Zawsze możesz się z nami skontaktować.

59 722 88 08

bottom of page