top of page

Gwarancja

Co zrobić jeżeli nasz produkt przestał działać w okresie obowiązywania gwarancji? Jest nam przykro, bo nie jest to zgodne z naszymi wysokimi standardami jakości, lecz również jest to dla nas wskazówka co zrobić lepiej. Nasze produkty są nieustannie doskonalone.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Proces postępowania

FORMULARZ GWARANCYJNY - kliknij aby pobrać

ENERGEON zastrzega sobie prawo w trudnych sytuacjach związanych z dostępnością komponentów elektronicznych do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni.

W celu złożenia reklamacji z tytułu gwarancji konsument ma obowiązek wykonać następujące czynności:

  • Zapakuj lampę tak, aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Można do tego wykorzystać oryginalne opakowanie, jeśli nadal je Państwo posiadacie.

  • Następnie prosimy owinąć pudełko kilkoma warstwami papieru, folii typu strech lub taśmy pakowej, aby dodatkowo je zabezpieczyć.

  • Prosimy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kopię).

  • Jeżeli produkt był kupiony online, dowód zakupu nie będzie potrzebny.

  • Wypełnij i dołącz formularz znajdujący się poniżej

  • Bezpiecznie zapakowaną lampę wraz z dowodem jej zakupu i formularzem reklamacyjnym wyślij na adres: ENERGEON, ul. Grottgera 32A, 76-200 Słupsk. ENERGEON rozpatrzy reklamację najszybciej jak to możliwe! Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt.

Kontakt

Zawsze możesz się z nami skontaktować.

59 722 88 08

bottom of page