Proces postępowania
FORMULARZ GWARANCYJNY - kliknij aby pobrać
ENERGEON zastrzega sobie prawo w trudnych sytuacjach związanych z dostępnością komponentów elektronicznych do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni.
W celu złożenia reklamacji z tytułu gwarancji konsument ma obowiązek wykonać następujące czynności:
-
Zapakuj lampę tak, aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Można do tego wykorzystać oryginalne opakowanie, jeśli nadal je Państwo posiadacie.
-
Następnie prosimy owinąć pudełko kilkoma warstwami papieru, folii typu strech lub taśmy pakowej, aby dodatkowo je zabezpieczyć.
-
Prosimy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kopię).
-
Jeżeli produkt był kupiony online, dowód zakupu nie będzie potrzebny.
-
Wypełnij i dołącz formularz znajdujący się poniżej
-
Bezpiecznie zapakowaną lampę wraz z dowodem jej zakupu i formularzem reklamacyjnym wyślij na adres: ENERGEON, ul. Grottgera 32A, 76-200 Słupsk. ENERGEON rozpatrzy reklamację najszybciej jak to możliwe! Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt.